دوست داشتن

عشق کلیدشهرقلب است به شرط آنکه قفل دلت هرزنباشدکه باهرکلیدی بازشود.

دوست داشتن

عشق کلیدشهرقلب است به شرط آنکه قفل دلت هرزنباشدکه باهرکلیدی بازشود.

وقتی مردم


 

 

وقتی مردم

وقتی مردم روی قبرم ننویسیدکه بودم.

وقتی مردم روی قلبم ننویسید:

                                          نه شعری

                                                                       نه شعاری

ننویسید که بودم از چه تباری

نمی خواد سنگ روی قلبم بذارید...

وقتی هراومدنی رفتنی داره،

نمی خوادگل روی قبرم بکارید...

خیلی وقتاپیش ازاین

                                          مرده بودم،

عمری دلمرده

                                           به سربرده بودم.

بدون سنگ،بدون نام ونشون

چوب این زندگی رو خورده بودم.

                                            وقتی مردم

                                                                روی قبرم

                                                                                         ننویسید که بودم...

نظرات 1 + ارسال نظر
مینا یکشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:01 ق.ظ http://www.2simcard.blogfa.com/

مزایای سیستم خرید پستی:

خرید آسان در هر زمان و هر مکان و در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته
اطمینان خاطر خریدار از تحویل کالا (اول دریافت کالا، سپس پرداخت وجه آن) = افزایش فروش
عدم اتلاف وقت خریدار در صف بانک و ترافیک شهری
مراجعه روزانه مامور پست به محل فروشنده برای جمع آوری سفارشات
عدم نیاز به داشتن کارت های الکترونیکی خرید توسط خریدار
عدم نیاز به داشتن سیستم حسابداری و صندوق داری برای فروشگاه
وصول کامل پول توسط مامور پست و خلاص شدن از مسایلی مانند چانه زدن، تخفیف گرفتن
افزایش فروش خود در بازاری به وسعت همه شهرها و روستاهای ایران
-------------------------------------------------------------------------------------------------

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد