دوست داشتن

عشق کلیدشهرقلب است به شرط آنکه قفل دلت هرزنباشدکه باهرکلیدی بازشود.

دوست داشتن

عشق کلیدشهرقلب است به شرط آنکه قفل دلت هرزنباشدکه باهرکلیدی بازشود.

دوست داشتن...

 

 

آنقدر بوسیدمش تا خسته شد

خسته از بوسیدن پیوسته شد

خواست لب بر شکایت وا کند

لب بر لبش نهادم تا بسته شد

دلم می خواست لبات برا خودم بود تا هر وقت خواستم ببوسمشون نیازی به اجازه گرفتن

نداشته باشم . دلم می خواست چشمات مال خودم بود تا هر وقت خواستم بهشون نگاه

کنم خجالت نکشم که مبادا یکی ببینه

دلم می خواست  وقتی بارون می اومدلب پنجره و تو بغل تو بودم و گرمای تنتو حس

می کردم دلم می خواست  واقعا دوسم داشتی ، واقعا دلت برام تنگ می شد،واقعا

برات مهم بودم برات ارزش داشتم

کاش می دونستی چرا دوست دارم؟ چرا برام مهمی؟چرا نمی تونم به چشمات فکر کنم

ولی  اینا مهم نیستن مهم اینه که من تو رو دوستت دارم همین!

 

نظرات 1 + ارسال نظر
نیما شنبه 7 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 11:19 ق.ظ http://lovestory68.blogsky.com

سلام
اول عیدو بهتون تبریک میگم
دوم وبلاگ قشنگی داری
امیدوارم همیشه تو پیشبردش موفق باشید
اگرم واستون زحمتی نیس خواستم تبادل لینک کنیم
به کلبه ویرانه من هم سر بزنید و از نظراتتون منو بی بهره نذارید
با آرزوی موفقیت

سلام خوب هستیدعیدشماهم مبارک باشه بادرخواست تبادل لینکتون موافقم موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد